Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

8. Θεϊκές παραμάνες



Η μικρή Αγγελική ήταν πολύ ευτυχισμένη σήμερα, για όσα έμαθε για την μικρή ουράνια αδελφούλα της, την αγία Μαρίνα. Συνέχεια σκεπτόταν την μεγάλη πίστη και αγάπη που είχε εκείνη στο Χριστό και ήθελε πολύ να της μοιάσει. Πόσο θα ήθελε να την είχε αδελφούλα εδώ στη γη, για να μπορεί να συζητά μαζί της κάθε μέρα και να μιλούν και οι δυο μαζί για τον αγαπημένο τους Ιησού!
-Πρέπει να τον αγαπούσε πολύ τον Χριστό, μαμά, για να μη φοβάται τίποτα, ούτε και τον θάνατο, ώστε κανένα από τα πολλά μαρτύρια που της έκαναν να μην την τρομάξουν, έτσι δεν είναι;
-Ναι, Αγγελική μου, η ουράνια σου αδελφούλα, η γλυκιά μας αγία Μαρίνα, αγαπούσε τόσο πολύ τον Χριστό μας, που η καρδιά της ήταν σαν το ηφαίστειο και η αγάπη της για τον Ιησού μας σαν τη λάβα. Όπως τα αγγελάκια στον ουρανό λατρεύουν και αγαπούν με όλη τη δύναμη της καρδιάς τους τον Θεό Πατέρα μας, έτσι και αυτή, σαν επίγειο αγγελάκι, μόνο τον άγιο Δημιουργό της αγαπούσε και μόνο σ’ Αυτόν είχε αφιερώσει τη ζωή της ολόκληρη.  
-Πόσο τη ζηλεύω, μαμά! Πόσο θα ήθελα και εγώ να γίνω ένα επίγειο αγγελάκι και να ζω μόνο για το γλυκύ μου Ιησού! Πόσο θα ήθελα να της μοιάσω! Θα με βοηθήσεις;
-Και βέβαια, μικρό μου κοριτσάκι! Αυτός είναι εξάλλου ο πραγματικός ρόλος κάθε μανούλας. Να βοηθήσει το παιδί της, να γίνει ένας άγγελος στη γη. Ένα πραγματικό παιδί του Θεού, που θα σκορπά παντού το άρωμα της αγάπης και της καλοσύνης! Εμείς οι μανούλες, Αγγελική μου, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι είμαστε «θεϊκές παραμάνες». 
-Τι σημαίνει, μαμά, «θεϊκή παραμάνα»;      
 -Παραμάνα, λέγεται η γυναίκα εκείνη που μεγαλώνει σαν δικό της παιδί ένα παιδάκι που της εμπιστεύτηκε κάποια άλλη μανούλα. Σαν θετή μαμά, προσπαθεί να το μεγαλώσει σωστά με πολλή αγάπη και στοργή.
-Ό,τι έκανε, δηλαδή, η θετή μαμά της αγίας Μαρίνας;
-Σωστά, Αγγελική μου! Όταν πέθανε η μανούλα της αγίας Μαρίνας, αυτή ήταν ακόμα βρέφος. Τότε παρουσιάστηκε η αγία εκείνη γυναίκα και πήρε την μικρή Μαρίνα στο σπίτι της. Εκεί την μεγάλωσε σαν δικό της παιδί, με πολλή αγάπη και στοργή. Όμως, το πιο σημαντικό ήταν πως την μεγάλωσε σύμφωνα με το θέλημα του Θεού.  
-Ποιο ήταν, μαμά, το θέλημα του Θεού;  
-Να την βοηθήσει να γίνει μια αγία! Να της διδάξει, δηλαδή, τον δρόμο της αληθινής αγάπης και να της μιλήσει για τον πραγματικό  Πατέρα και Μάνα της ψυχής της, που είναι ο ίδιος ο Θεός. Γι’ αυτό και η Μαρίνα, μεγαλώνοντας, αγάπησε τον Θεό με όλη τη δύναμη της καρδιάς της και έγινε ένας επίγειος άγγελος, που σκορπούσε παντού το θεϊκό άρωμα της αγάπης και της καλοσύνης!  
-Αν η μαμά της δεν της μίλαγε για το Χριστό, θα γινόταν η Μαρίνα αγία;
-Όχι, Αγγελική μου, γιατί δεν θα ήξερε τίποτα για τον αγαπημένο μας Ιησού και για την υπέροχη διδασκαλία της αγάπης που μας δίδαξε.
-Δηλαδή, μαμά, αν όλα τα παιδάκια είχαν καλές μανούλες που θα τους μιλούσαν για τον αγαπημένο μας Ιησού, θα γέμιζε όλη η γη από αγίους!
-Ναι, κοριτσάκι μου! Από μας τις μανούλες εξαρτάται αν εσείς, τα αγαπημένα μας παιδιά, γίνετε άγιοι ή δυστυχισμένοι άνθρωποι που θα ζείτε μέσα στον πόνο και τη θλίψη της αμαρτίας.
-Δεν θέλουν όλες οι μανούλες το καλό των παιδιών τους; Δεν θέλουν να γίνουν τα παιδιά τους ευτυχισμένα κοντά στο Χριστό;
-Όλες οι μανούλες, παιδί μου, αγαπούν τα παιδιά τους και θέλουν πάντα το καλό τους, αλλά πολλές φορές ξεχνούν ότι η μητρική φροντίδα για το παιδί τους δεν πρέπει να αφορά μόνο το φθαρτό τους σώμα αλλά και την πολύτιμη αθάνατη ψυχή τους. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε εμείς οι μανούλες πως, όταν σας γεννάμε, σας δίνουμε μόνο το σώμα, ενώ την αθάνατη ψυχούλα την δίνει μόνο ο Θεός. Γι’ αυτό και ο Θεός είναι ο πραγματικός Μπαμπάς και η Μανούλα της ψυχής σας. Η εντολή λοιπόν του Θεού σε μας τις μανούλες, όταν σας γεννάμε, είναι να σας αναθρέψουμε σύμφωνα με το άγιο θέλημα Του, για να γίνετε άγιοι. Ο Θεός θέλει να ξέρετε, παιδί μου, ότι δεν είστε απλά τα παιδιά Του, αλλά τα δικά Του βασιλόπουλα. 
-Γιατί είμαστε, μαμά, τα βασιλόπουλα του Θεού;
-Αφού ο ουράνιος Πατέρας μας, Αγγελική μου, είναι ο βασιλιάς όλου του κόσμου, εμείς τα παιδιά Του, δεν είμαστε τα βασιλόπουλα Του; Γι’ αυτό και θέλει να ζούμε όλοι μας με ευγένεια και αρχοντιά, σαν αληθινά βασιλόπουλα Του!
-Έχεις δίκιο, μανούλα! Και εγώ από σήμερα θέλω να ζω σαν αληθινή βασιλοπούλα του αγαπημένου μου ουράνιου Βασιλιά. Θέλω να ζω σύμφωνα με το άγιο θέλημα Του, για να Τον κάνω ευτυχισμένο!   
-Γλυκό μου κοριτσάκι, πόση χαρά και ευτυχία μου δίνει η απόφαση σου αυτή! Με κάνεις την πιο ευτυχισμένη μαμά όλου του κόσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου