Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

6. Ο φύλακας Άγγελος



Η επιστροφή στο σπίτι μέσα από το δάσος ήταν πολύ όμορφη και ευχάριστη. Πλήθος πουλάκια τιτίβιζαν χαρούμενα και πολλά ασπρολούλουδα είχαν δημιουργήσει ένα υπέροχο φυσικό χαλί, που δε χόρταινες να το βλέπεις και να το θαυμάζεις.
Ωστόσο, η Σοφία καταλάβαινε πως η κόρη της δεν πρόσεχε τις ομορφιές της φύσης, επειδή κάτι την απασχολούσε.
-Τι σκέπτεσαι, Αγγελική μου;
-Σκεπτόμουν, μαμά, όλα αυτά που μου είπες για τον αρχάγγελο Μιχαήλ και τους αγγέλους, αλλά και τον κακό Εωσφόρο με τους δαίμονες του, που θέλουν το κακό μας.
-Είναι πολύ όμορφο, κόρη μου, να σκέπτεσαι πάντα τους αγίους αγγέλους και τον αρχάγγελο Μιχαήλ. Να ζεις, δηλαδή, και συ όπως οι άγγελοι στον ουρανό, με απόλυτη αγάπη και εμπιστοσύνη στον βασιλιά Θεό μας! Έτσι θα δίνεις πολλή χαρά στον καλό Θεό μας!
-Θέλω, μαμά, να κάνω πάντα τον Θεό μας να χαίρεται. Όμως, φοβάμαι μην με ξεγελάσει και μένα ο πονηρός, όπως έκανε με τον Αδάμ και την Εύα, και κάνω κάτι που θα λυπήσει πολύ τον Ουράνιο μας Πατέρα.
-Δεν θα φοβάσαι καθόλου, γλυκό μου κοριτσάκι, τον πονηρό σατανά, γιατί ο Θεός μας, την ημέρα που βαπτίστηκες και έγινες Χριστιανή, σου χάρισε ένα μονάκριβο δώρο, έναν δυνατό φίλο και βοηθό, τον οποίο φοβάται πολύ ο σατανάς.
-Ποιος είναι, μαμά; Τον ξέρω;
-Δεν τον ξέρεις, κόρη μου, αλλά σήμερα θα τον μάθεις και θα τον αγαπήσεις πολύ. Είναι σταλμένος από τον ουρανό, από τον ίδιο το Θεό Πατέρα μας, για να είναι πάντα κοντά σου, κάθε λεπτό και κάθε στιγμή της ζωής σου, όπου και αν βρίσκεσαι. Είναι, παιδί μου, ο φύλακας Άγγελος σου! Ένας άγγελος που, όσο θα ζεις εδώ στη γη, θα είναι ο προσωπικός σου ουράνιος προστάτης και βοηθός.
-Με αγαπά, μαμά, όπως εσύ;
-Σε αγαπά πάρα πολύ. Περισσότερο από ότι σε αγαπώ εγώ και ο μπαμπάς σου. Σε κρατά στην αγγελική του αγκαλιά με πολλή αγάπη και στοργή, και σε προσέχει για να μην πάθεις κανένα κακό!  
-Πόσο θα ήθελα, μαμά, να τον έβλεπα! Νιώθω τόσο ευτυχισμένη!
-Χαίρομαι που είσαι ευτυχισμένη, Αγγελική μου! Όσο εσύ θα αγαπάς τον καλό Θεό μας και θα αγωνίζεσαι να ζεις σύμφωνα με το άγιο θέλημα Του, σαν ένας μικρός επίγειος άγγελος, θα είσαι πάντα ευτυχισμένη και ο φύλακας άγγελος σου θα σε κρατάει τρυφερά μέσα στην αγκαλιά του και θα μιλά μυστικά μέσα στην ψυχή σου!   
-Πώς θα μου μιλά, μαμά, αφού εγώ δεν μπορώ να τον ακούσω;
-Οι άγγελοι, κόρη μου, μιλούν στην ψυχή μας με τη χάρη του αγίου Πνεύματος. Μιλούν μυστικά στο νου και στην καρδιά μας και μας βοηθούν να κάνουμε καλές σκέψεις, να παίρνουμε σωστές αποφάσεις και να αποφεύγουμε οτιδήποτε είναι κακό ή αμαρτία.
-Όμως, μαμά, αφού ο φύλακας άγγελος μας δείχνει το καλό και το κακό, γιατί εμείς οι άνθρωποι πολλές φορές κάνουμε λάθη;
-Οι άγγελοι, παιδί μου, μας βοηθούν να καταλάβουμε ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος. Όμως, δεν επεμβαίνουν στις προσωπικές μας επιλογές.
-Γιατί, μαμά;
-Γιατί, σύμφωνα με το χάρισμα της ελευθερίας που μας χάρισε ο Θεός, πρέπει μόνοι μας να αποφασίζουμε, αν θα κάνουμε το καλό ή το κακό. Όταν εμείς επιλέγουμε να κάνουμε το σωστό, οι άγγελοι μας χαίρονται. Όταν, όμως, επιλέγουμε να κάνουμε το λάθος, λυπούνται και κλαίνε για τις κακές μας πράξεις.
-Αλήθεια μαμά; Μπορεί να κάνουμε τον άγγελο μας να κλάψει;
-Και βέβαια, παιδί μου. Κάθε φορά που κάνουμε ένα λάθος λυπούνται και δακρύζουν, επειδή εκείνη τη στιγμή με τις πράξεις μας απομακρυνόμαστε από τον Θεό.
-Τί μπορούμε να κάνουμε, μανούλα, για να σταματήσει να κλαίει ο άγγελος μας και να γίνει πάλι χαρούμενος;
-Να ζητήσουμε από το Θεό συγγνώμη, για το λάθος και την αμαρτία που κάναμε. Κάθε φορά που λέμε τη λέξη «συγγνώμη», ο άγγελος μας χαίρεται και μας αγκαλιάζει ακόμα πιο τρυφερά!
-Τί άλλο δίνει χαρά στον άγγελο μας, μαμά;
-Όταν αγαπούμε και εμπιστευόμαστε τον Θεό Πατέρα μας, όπως ένα μωρό τη μαμά του και προσευχόμαστε με πολλή αγάπη σ’ Αυτόν! Όταν μεταλαμβάνουμε το πανάγιο Σώμα και Αίμα του Σωτήρα μας Ιησού! Όταν είμαστε απλοί, ταπεινοί και ευσπλαχνικοί και όταν κάνουμε καλές πράξεις, που δίνουν χαρά και αγάπη στον κάθε συνάνθρωπο μας.
-Είμαι τόσο ευτυχισμένη, μανούλα, για όλα αυτά που μου είπες για το φύλακα Άγγελο μου! Σ’ ευχαριστώ γλυκέ μου Θεούλη, που μου τον έδωσες και Σε αγαπώ πολύ, πολύ!!!